maandag 13 oktober 2008

Kaarten van de laatste dagen

Borduurkaart:patroon is van Jenine. het stond in het Hobbyjournaal.
Heb er een wedstrijdkaartje van gemaakt voor de club Freubelen, de opdracht was: gebruik een sneeuwpop, de techniek was vrij.
Scrapkaart van de onlinescrap van Crazy Meiden, dat is zo leuk !!
Je krijgt dan de maten voor de kaart op, papier en stempel is vrije keuze en dan zitten overal mensen tegelijk te scrappen. Het lukt me niet altijd om mee te doen, er moet namelijk ook nog wel eens gewerkt worden!
De uitdagingschets van Creatieve handjes. Bep heeft een schets gemaakt en de bedoeling is dan dat je een kaart scrapt en je de schets als voorbeeld neemt, geweldig om te doen!!


Dit was een opdracht: voor een meisje wat 5 jaar wordt en dol is op prinsesjes, kroontjes, glitter en roze.
Hier heb ik er dus 16 van gemaakt en ze waren dolgelukkig met het resultaat.

Deze kaart met een stampiestempel gemaakt en paier van Basic grey, heb hem naar jannie van der Zwan gestuurt voor haar verjaardag.


Dit was het borduurproject op de clubdag van Creatieve Handjes.
het patroon is van Christa, deze heb ik dus niet afgekregen en zaterdag eindelijk eens tijd om het af te maken!!

Voor de club van Esmee wilde ze halloweenkaartjes hebben, dus deze maar gemaakt.
Dit kaartje met patroon van Christa gemaakt voor de wedstrijd op de club van Crazy meiden, niet echt naar mijn zin maar de tijd drong!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy