maandag 10 november 2008

De blog aangepast en nieuwe kaarten........

Met hulp van Marja en Monie van de club Freubelen de blog aangepast, dank je wel daarvoor!!
Gisteren lekker gefreubeld en ik zag dat ik al weer 5 kaarten had liggen voor de blog!
Ik ben niet over alle kaarten tevreden maar ja .......kom in tijdnood voor de clubkerstacties dus het moet maar!
Ook nog een snel kaartje gemaakt met de cricut en een restant papier, daar ga ik er nog een paar van maken . Verder de nieuwste kerststempels gebruikt.
Groetjes Femmy





5 opmerkingen:

  1. leuke kaartjes femmy

    en leuke achtergrond op je blog

    groetjes gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is je blog mooi geworden femmy, en prachtige kerstkaarten heb je gemaakt, goed hoor, xxxliefs van maris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi femmy, ik heb je een award gegeven kijk maar op mijn blog, liefs van maris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Femmy, wat een mooie kaartjes heb je op je blog geplaats!

    groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy