zaterdag 26 februari 2011

Zondag 26 februari: Nellie Snellen

Morgen Hobbymanifestatie bij Nellie Snellen.
Ik mag er ook weer een demo geven, voor meer info zie de link
Nellie Snellen en dan op het kopje open dagen klikken.
Het is er altijd erg druk maar beregezellig!
Wie weet zie ik jullie daar!En dit waren mijn kaarten uit het laatste hobbyjournaal.







   
                                           
                              
                                            
                                                                     Groetjes Femmy

8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten heb je gemaakt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. succes met de demo en ik vind je kaarten weer geweldig.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woww sind die Karten super schön geworden.Schade das Nellie so weit weg ist von mir.
    Gruß kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw ik vind ze allemaal weer echt super toppie
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Femmy, ze zijn allemaal weer zo mooi! Leuk papier heb je gebruikt en kleuren zijn mooi.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je kaarten zijn weer SCHITTEREND Femmy!!!
    liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Femmy, wat een beauty van kaartjes heb je gemaakt superrr.
    ik heb de bovenste gemaakt op een twisted easelkaartje, heeeeel erg leuk. staat op mijn blog. ik zou je iets willen vragen over het boekje, maar zie geen mail adres van je. Dus doe het maar brutaal op deze manier, zou ik van het boekje een sol kunnen maken, met een beetje van jou en een beetje van mij, ik hoor het graag van je, liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy