donderdag 28 juni 2012

Bijdrage HJ 88

Het Hobbyjournaal is al weer uit en dit was mijn bijdrage.
Het is gemaakt met een nieuwe lijn die in juli in de winkels komt maar hier zie je al vast een voorproefje.
Happy Days is de lijn die ik gebruikt heb voor de naaidoos, cadeaudoosje en de kaart.De beschrijvingen en patronen vind je in het HJ 88.

ook nog 2 kaarten gemaakt waarbij alleen de onderkaart van karton is en de rest is met vilt gedaan.







In het echt zijn de paarse kleuren anders, maar wat een lastige kleur is dat om goed op de foto te krijgen, zoals ze in het HJ staan, komt de kleur dichterbij!

Dankjewel voor jullie bezoekje, vind het altijd erg leuk om de reacties en mailtjes te lezen.
Als je op de foto's klikt zie je de creaties groter.
Liefs Femmy

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie werkjes weer femmy.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende creaties. Dat vilt vind ik heel byzonder en mooi
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Femmy
    wat een prachtige naaidoos en kaarten.Ik ben helemaal weg van je kaartjes met het vilt.

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo geweldig gaaf allemaal en wat een leuk papier joh

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een schitterende creaties heb je weer gemaakt Femmy, en die naaidoos vind ik helemaal super, echt gaaf!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw femmie je hebt weer schitterende creaties gemaakt
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. als ik die doos zie met "naai spullen"word je helemaal vrolijk hahah (en ik kan niet eens naaien) heel leuk gedaan :)

    gr patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankjewel voor jullie reacties, heb inmiddels jullie blogs bezocht, superleuk!
    liefs Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf Femmy.
    Superleuk idee, die naaidoos!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy